دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان ‌گفت: انتخابات در عین اینکه یک رقابت سیاسی است، رقابتی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز در نشست صمیمی با فرزندان رای اولی شهدای استان با حضور استاندار لرستان،که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،بیان داشت: انتخابات در عین اینکه یک رقابت سیاسی است، رقابتی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیز محسوب می شود.

وی با دعوت از مردم ولایتمدار لرستان برای مشارکت حداکثری پای صندوق های رای افزود: حضور پای صندوق های رای و مشارکت مردم نشان از ایستادگی پای این انقلاب و آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از رهبری است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: امسال ۱۴ نفر از فرزندان شهدای استان لرستان رای اولی هستند که ۱۱ فرزند شهید مربوط به شهر خرم آباد و هر یک از شهرستان های الشتر، ازنا و دورود نیز یک فرزند شهید رأی اولی دارند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه امروز فرزندان شهدا با در دست داشتن عکس پدران شهید خود آمده اند تا به همه دنیا نشان دهند که اینها فرزندان همان پدران شهید هستند، خاطر نشان کرد: فرزندان شهدا با حضور خود از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت می کنند.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان گفت: ان شاء الله در انتخابات ۱۱ اسفند ماه با حضور پر شور مردم به دنیا نشان خواهیم داد که جمهوری اسلامی همچنان زنده و بالنده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha