شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان در بیانیه ای با دعوت از ملت شریف ایران برای حضور در انتخابات اعلام کرد،ملت شریف ایران اسلامی هرگز اسیر روایت‌سازی‌های دشمنان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با صدور بیانیه‌ای از دانشگاهیان و فرهنگیان لرستان برای مشارکت همگانی در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

انقلاب اسلامی نشان داد، شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست و مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در انتخاب حاکمان، مدیران و نمایندگان به عرصه ظهور می‌رسانند.

اکنون که در آستانه تحقق یک حماسه بزرگ در زمینه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم، هر کدام از این دو مجلس، نقش بسیار مؤثری در استحکام‌ بخشی به نظام اسلامی دارند.

ملت شریف ایران بر خلاف ادعای برخی جریانات سیاسی و بدخواهان، پای کار نظام اسلامی هستند و هرگز اسیر روایت‌سازی‌های دشمنان نشده و نخواهند شد و انتخابات پیش‌ رو را همچون دیگر حماسه‌آفرینی‌ها، در تاریخ عزت و عظمت ایران ثبت خواهند کرد.

رسالت تبیین اهمیت انتخابات و بسیج مردم به سمت صندوق‌های رأی یک جهاد همگانی ارزشمند و مبارک است، امید است به مدد الهی در رونق بخشیدن به این مجاهدت ملی و مشارکت دادن همگان به شرکت در انتخابات نقشی فعال داشته باشیم.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاهیان دانشگاه فرهنگیان لرستان، با تمجید و تکریم از ملت شریف ایران، و مردم غیور و ولایتمدار لرستان، ضمن دعوت به مشارکت پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از صاحبان سخن و جهادگران عرصه تبیین می‌خواهد ضمن تشریح معیارهای انتخاب اصلح با تواصی سیاسی و امر به معروف، به تبیین حق و تکلیف بودن انتخابات بپردازند و اهمیت و تأثیرگذاری انتخاب صالحان را یادآور شوند.

اهمیت مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی می‌طلبد افرادی را به نمایندگی خود برگزینیم که نهایت قرابت فکری را با آرمان‌های انقلابمان دارند و در این زمینه توجه ویژه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام بزرگوار (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) یک امر ضروری و روشنگر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha