دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1140850
۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
دیدار منابع طبیعی و آبخیزداری استان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ امام جمعه اهواز عنوان کرد: براساس روایت اهل بیت(علیهم السلام) اگر کسی زمین و آب داشته باشد اما بیکار باشد خداوند متعال او را از فضل و برکت خود دور می کند. حضرت امیرالمؤمنین(ع) دائما مشغول درختکاری بود و در زمینه کشاورزی فعالیت داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سید جمال موسویان مدیرکل و معاونین منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خوزستان پیرامون طرح های کاشتی درخت بامحوریت اشتغال زایی ویژه جوانان استان نکاتی را مطرح و از اجرای آن در برخی نقاط خوزستان خبرداد.

همچنین نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، اظهار کرد: آماده بازدید از طرح ها و پیگیری نیازمندی های آن جهت گسترش اجرای طرح کاشت درختکاری از مسئولان ملی و استانی هستم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: براساس روایت اهل بیت(علیهم السلام) اگر کسی زمین و آب داشته باشد اما بیکار باشد خداوند متعال او را از فضل و برکت خود دور می کند. حضرت امیرالمؤمنین(ع) دائما مشغول درختکاری بود و در زمینه کشاورزی فعالیت داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha