شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خیل عظیم مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدار را همچون گذشته به حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر تبلیغات اسلامی در بیانیه ای با دعوت از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات، آورده است: جشن پیروزی چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی ایران با رویداد مهم و سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مقارن شده است. مقارنتی که می تواند در تحقق پیشرفت کشور و حل مشکلات آن و به تبع آن تقویت اقتدار ملی کشور کمک شایانی نماید و مظهر مردم‌سالاری است.

دشمنان قسم‌خورده ملت بزرگ ایران اسلامی نیز همچون تلاش های بیهوده گذشته، برای کاهش مشارکت مردم در این انتخابات و تضعیف جایگاه مردمی نظام، هجمه تبلیغاتی بی‌سابقه‌ای را تدارک دیدند که مردم شریف ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و گسترده، باز هم پاسخ آن ها را آنگونه که شایسته است، خواهند داد.

بی شک این حضور علاوه بر آن که باعث افزایش سرمایه اجتماعی نظام خواهد شد؛ بسترساز ادامه مسیر رو به رشد و پیشرفت کشور و خنثی‌ساز توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل می باشد.

انتخاب نمایندگانی از متن مردم که باتقوا، متخصص، توانمند، هوشمند، پاک‌دست، شجاع و فساد ستیز باشند، امکان اصلاح ریل‌گذاری سیاست‌های کشور و قانون‌گذاری عالمانه و نظارت مؤثر در جهت مبارزه با فساد و ضعف مدیریت‌ها را فراهم خواهد کرد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به عنوان یادگار امام راحل عظیم الشأن و اولین نهاد انقلابی، فرهنگی و تبلیغی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن پاسداشت یاد و خاطره خون شهدای گرانقدر بویژه نمایندگان شهید مجلس شورای اسلامی و پایبندی به آرمان‌های امام راحل(ره) و ارزش‌های نظام و انقلاب و منویات امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خیل عظیم مردم متدیّن، انقلابی و ولایتمدار را همچون گذشته به حضور و مشارکت پرشور در انتخابات دعوت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha