دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
انتخابات

حوزه / بسیج رسانه استان همدان با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور در انتخابات، در پیام خود تأکید کرد، ۱۱ اسفند همه با هم به پای صندوق‌های رأی می‌آییم، می‌آییم تا با رای دادن، بر مطالبه گری خود تأکید نماییم، می‌آییم تا از حق خود استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، بسیج رسانه استان همدان با دعوت از عموم مردم برای شرکت پرشور در انتخابات، در پیام خود تأکید کرد، ۱۱ اسفند همه با هم به پای صندوق‌های رأی می‌آییم، می‌آییم تا با رای دادن، بر مطالبه گری خود تأکید نماییم، می‌آییم تا از حق خود استفاده کنیم.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

رهبر معظم انقلاب: انتخاب خوب شما به خودتان برمی‌گردد، انتخاب با غفلت هم بدی‌اش به خودتان برمی‌گردد.

ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد، مجلس متدین، متعهد و شجاعی که فریب ترفند دشمن را نخورد.

انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت، بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی، تبیین مسایل اصلی کشور، مشارکت وسیع افکار عمومی و چاره جویی مشکلات و تحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی که در روز ۱۱ اسفند ماه قرار است افرادی صلاحیت خود را از رأی مردم کسب کرده تا به نمایندگی از آنان در یکی از مهمترین مراکز تصمیم گیری سخن گفته و مطالبه گری کنند، جمهوریت نظام اقتضا می‌کند مردمی که آزادانه انتخاب می‌کنند راه حل‌های تفکر انقلابی را برای اداره‌ امور بشناسند و باور کنند.

آنگاه که مردم اقناع شوند تنها تفکر انقلابی می‌تواند کشور را از تنگناها و تهدیدها عبور دهد و فرصت‌ها را به نتیجه برساند، این باور، مردم را به گزینه‌ای انقلابی در انتخابات رهنمون خواهد ساخت.

امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشورمان قرار داریم، نتیجه سال‌ها مبارزه برای احقاق ارزش‌های مردم‌ سالاری دینی و جمهوریت، در انتخاب خبرگانی متجلی می شود که باید درباره بالاترین رده مسئولیتی کشور نظر بدهند و همچنین در مجلسی تبلور پیدا می‌کند که باید در رأس امور باشد.

در مقابله با دشمنانی که می‌خواستند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نبیند، چهل و پنج سالگی انقلابمان را جشن گرفتیم و در حال گسترش انقلاب به دنیا هستیم، جمهوری اسلامی امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی ما به عنوان حافظ اصل جمهوریت احتیاج دارد، حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث کوشا باشیم، سرنوشت ما به‌عنوان یک ملت چنان درهم تنیده که هر تصمیم جمعی ما سال‌های متمادی زندگی تک‌تک افراد و آحادمردم را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

از این رو استفاده از این حق مدنی برای بازتاب صدای مطالبات جمعی یک ملت اهمیتی مضاعف دارد.

ما اصحاب رسانه استان در روز ۱۱ اسفند ماه همراه و هم صدا با امت همیشه در صحنه استان به پای صندوق‌های رأی می‌آییم، می‌آییم تا با رای دادن، بر مطالبه گری خود تأکید نماییم، می‌آییم تا از حق خود استفاده کنیم.

همه با هم می آییم.

سازمان بسیج رسانه همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha