شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
انتخابات

حوزه/ خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از خرم آباد، خانه مطبوعات و رسانه‌های لرستان در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دعوت کردند.

متن پیام به این شرح است:

مردم شریف و غیور لرستان فردا همه دست در دست هم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم و حماسه‌ای بزرگ برای خلق آینده روشن ایران رقم می‌زنیم.

حضور در انتخابات همان جهادی است که ما همواره از ابتدای انقلاب اسلامی منتظر آن بودیم تا وظیفه‌مان را در قبال آن انجام دهیم، مشارکت در انتخابات یک وظیفه است و رأی می‌دهیم چون به سرنوشت کشور علاقه داریم.

شرکت در انتخابات یک واجب شرعی و ملی بوده و هر مرد و زن غیرتمندی که به این آب و خاک علاقه دارد و خود را ایرانی می‌داند، این تکلیف را بر دوش دارد که از نظام حمایت کند و یکی از مهم‌ترین حمایت‌ها نیز شرکت در انتخابات است،

فردا همه می‌آییم و در کنار هم رأی می‌دهیم و برای آینده روشن کشور تصمیم می‌گیریم چرا که انتخابات یکی از آزمون‌های بزرگ ملت ایران در مقابل چشم دشمنان است.

با حضور در صحنه‌هایی مانند انتخابات، وظیفه تک تک ما رسانه‌ها این است که نه تنها در انتخابات شرکت، بلکه مردم را هم به این امر تشویق کنیم.

وقتی شاهد هستیم که از چندسال قبل تمام رسانه‌های معاند فارسی زبان، عبری و عربی به انتخابات کشورمان می‌پردازند یعنی باید بدانیم که دقیقاً همین عرصه، جبهه خودی و حق است.

ما رسانه‌ها همگام با سایر مردم لرستان فردا در انتخابات حضور پیدا خواهیم کرد و دشمنان این مرزوبوم را یک بار دیگر خوار و ذلیل و مأیوس می‌کنیم.

خانه مطبوعات و رسانه‌های استان لرستان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha