شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید علاء الدین حیدری

حوزه/ طاهری گفت: بحث مشارکت در انتخابات در واقع بحث احساس تعهد و تکلیف است که با شرکت حداکثری غیرت عمومی به جوش می‌آید و مسئولیت اجتماعی در مردم زنده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خانم زینب طاهری در نشستی تحت عنوان «منظومه فکری مقام معظم رهبری» که با محوریت انتخابات و مشارکت حداکثری در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) بندرترکمن برگزار شد، اظهار داشت: چهار کلید واژه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در بحث انتخابات در سخنان مقام معظم رهبری زیاد به چشم می‌خورد که سه مورد اول بر عهده شورای نگهبان و مسئولین امنیتی است و در واقع آنچه مقام معظم رهبری از ما مطالبه می‌کنند، مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به آیاتی از سوره توبه و عصر خطاب به حاضرین، ادامه داد: آمریکا و اسرائیل مصداق کفار به حساب می‌آیند و مخالف سرسخت اسلام هستند، در تبلیغ دین هر اقدامی که در این مسیر برداشته شود موجب ناکامی دشمنان شده و فعالیت‌ها در زمینه خنثی سازی نقشه‌های دشمن نیز عمل صالح به ‌شمار می‌آید.

استاد مدرسه علمیه فاطمه‌الزهراء(س) بندرترکمن گفت: انتخابات یکی از مصادیق عمل صالح است و شرکت در انتخابات عقلاٌ و شرعا واجب است.

طاهری با بیان این‌که دشمن در بحث انتخابات به دنبال از بین بردن عظمت اسلام است، یادآور شد: مگر کشورهای دیگر مسلمان نیستند، چرا دشمن مدام به دنبال مداخله در ایران است؟

وی با اشاره به پایبندی به اصول و فروع دین در بین مسلمانان، اظهار کرد: ایران تنها کشوری است که به تمامی فروعات دین پایبند است، مثلا در بحث امر به معروف و نهی ازمنکر و تولی و تبری، ایران تنها کشوری است که با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن است.

طاهری گفت: حتی اگر افرادی هستند که از عملکرد برخی مسئولین راضی نیستند با شرکت در انتخابات نشان خواهند داد که چارچوب نظام جمهوری اسلامی و اسلامی بودنش را قبول دارند، زیرا حضور پرشور مردم باعث عزت، اقتدار و آبروی ایران خواهد بود.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «این انتخابات نشانه تعهد ایمانی مردم است و مردم هنوز به اسلام، اعتقاد و ایمان دارند»، ابراز کرد: بحث مشارکت در انتخابات در واقع بحث احساس تعهد و تکلیف است که با شرکت حداکثری غیرت عمومی به جوش می‌آید و مسئولیت اجتماعی در مردم زنده می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha