دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دعوت مشترک نماینده ولی فقیــه در استـان  و استانـدار آذربایجـان غـربی

حوزه/ همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین "سیدمهدی قریشی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه و آقای "محمدصادق معتمدیان" در پیامی مشترک از مردم استان جهت شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب:
« حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.»

بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها ملت هوشیار و سرافراز این سرزمین کهن برای حفظ و پایداری آرمان‌های بلند نظام جمهوری اسلامی یعنی؛ استقلال، آزادی و جمهوریت حضور خود را پیوسته اثبات کرده است. بی گمان این حضور و نقش آفرینی در این برهه خاص تاریخی اهمیت و جایگاه ممتازی دارد.

انتخابات از مهمترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم. موقعیت شناسی مردم نجیب و قهرمان استان آذربایجان غربی در لبیک گویی به فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) همواره زبانزد بوده و مشارکت در انتخابات پیش رو نیز می‌تواند بیانگر یکپارچگی و علاقه مردم به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی باشد.

با تلاش همه عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسترهای یک رویداد تاریخی دیگر با تاکید بر اینکه رای مردم حق الناس است و صیانت از آرا تکلیف شرعی می باشد فراهم شده است‌.

همه باید در جهت تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنیم. چرا که حضور مردم در پای صندوق‌های رأی؛ حکایت از بزرگی و بالندگی یک ملت دارد؛ و از این منظر همه مردم عزیز استان آذربایجان غربی به عنوان استانی با ظرفیت های کم نظیر در توسعه و پیشرفت را به حضور در این انتخابات دعوت می‌کنیم.

بی تردید شرکت عزتمندانه در انتخابات، علاوه بر تشکیل یک مجلس قوی و تقویت همدلی دولت و مجلس، آرامش خاطر دوستداران و ارادتمندان به این نظام الهی و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را نیز در پی خواهد داشت و هوشمندی، عزت و سربلندی ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهد داد. ان شاالله

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان غربی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha