شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یعقوب علی نظری استاندار خراسان رضوی

حوزه /استاندار خراسان رضوی در پیامی مردم برای شرکت در انتخابات دعوت و بر حماسه‌آفرینی مردم ولایتمدار خراسان رضوی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، یعقوب علی نظری، استاندار خراسان رضوی در پیامی مردم رابرای شرکت در انتخابات و برحماسه آفرینی مردم خراسان رضوی تأکید کرد .

متن این پیام به این شرح است:

در آستانه‌ برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.
مردم شریف وشهیدپرور ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با حضور مؤمنانه، متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ نفوذناپذیر خود را در پاسداری از دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به معرض تماشا گذاشته اند و برای این کشور افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.
حضور حداکثری، آگاهانه و اخلاق‌مدارانه در انتخابات پیش‌رو، تبعیت از خط امام راحل (ره)، لبیک به رهبر حکیم و فرزانه‌ انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان است.
این حضور دشمن‌شکن و شکوه‌آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده‌ توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای به زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند؛ چنان که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند:
«انتخابات در کشور بسیار مهم است. هم از جنبه‌ خارجی هم داخلی. از جنبه داخلی یک نوسازی در کشور صورت می‌گیرد و افراد تازه نفس و پرانگیزه وارد کار می‌شوند و از جهت و جنبه خارجی هم، انتخابات و مشارکت مردم نشان‌دهنده‌ اقتدار ملی است.»
ما سربازان ولایت همراه با آحاد مردم همیشه در صحنه، روز 11 اسفند با حضور یکپارچه و منسجم و با ریختن آرا خود به صندوق‌ها، زمینه تامین و ارتقای سلامت، امنیت و تداوم انقلاب و تحکیم و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده، همه وفاداران به نظام اسلامی و کشور را به مشارکت در انتخاباتی پرشور دعوت می‌نماییم.
یعقوبعلی نظری
استاندار خراسان رضوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha