یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1141158
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
انتخابات

حوزه/ نشست بصیرتی نقش شرکت مردم در انتخابات در اقتدار سیاسی کشور در مدرسه علمیه الزهرا(س) کیش و با حضور بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، امام جمعه کرمان، در نشست بصیرتی با موضوع" نقش شرکت مردم در انتخابات در اقتدار سیاسی کشور" که روز گذشته در مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کیش با حضور بانوان برگزار شد، بیان کرد: کشور ما در شرایط حساسی است شرایطی که دشمنان ما خواب‌های بدی برای ما دارند اگر می‌توانستند بلایی سرمان می‌آوردند که غیر خواست آنها حرکت نکنیم.

وی اظهار داشت: در راس همه دشمنانمان استکبار جهانی قرار دارد اینها می‌گویند ایران دشمن اعتقادی و رقیب ما است اگر دیر بجنبیم جای ما را می‌گیرد تمام تلاششان این است که ایران را با راه‌های مختلف شکست بدهند.

حجت الاسلام علیدادی در مورد راههای مقابله با دشمن بیان کرد: دشمنان با راه‌های مختلف می‌خواهد جلوی کشورمان را بگیرد دو مورد از این راه‌ها تحریم و جنگ مستقیم است آنها می‌دانند که نمی‌توانند وارد جنگ مستقیم بشوند چون تلفات جبران ناپذیری برایشان به همراه دارد به همین دلیل جنگ نیابتی علیه ما به راه می‌اندازند.

برگزاری نشست بصیرتی در جزیره کیش


نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد: دشمنان بیشتر دنبال این هستند نه که سرمایه اجتماعی کشور را تضعیف کنند یکی از راه‌های تضعیف سرمایه اجتماعی این است که مشارکت مردم را در انتخابات کم کنند اگر مردم در انتخابات رای ندهند یعنی سرمایه اجتماعی یک کشور ضعیف است وقتی سرمایه اجتماعی کشور ضعیف شد آن وقت می‌توانند در جهان به شکل های مختلف به آن فشار بیاورند.

وی افزود: برخی افراد رای نمی‌دهند و تحلیلشان این است که دولت متوجه خوب نبودن وضع اقتصادی و اعتراض ما می شود اما تحلیل دنیا این است اگر رای ندهیم یعنی نظام پشتیبانی‌اش کم است و در جهان می‌توانند به آن کشور ضربه بزنند

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: مهم این نیست چه کسی رای می‌آورد مهم این است که مردم بروند رای بدهند اما وظیفه ثانوی این است که فرد اصلح را انتخاب بکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha