یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رای

حوزه/ همزمان با آغاز انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، مردم استان بوشهر نیز از صبح امروز با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، همزمان با آغاز انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، مردم استان بوشهر نیز از صبح امروز با حضور در شعب اخذ رأی، آرای خود را به صندوق انداختند.

خلیل رضایی رییس هیات نظارت برانتخابات شورای نگهبان در استان بوشهر گفته، ۳۳۵۰ ناظر شورای نگهبان به عنوان چشمان تیز بین و بینای نظام در انتخابات و سایر عوامل اجرایی، امنیتی، قضایی و اطلاعاتی حافظ سلامت و امنیت انتخابات خواهند بود.

رییس هیات نظارت شورای نگهبان در استان ابراز داشت: از مجموع ۱۶۳ کاندیدایی که صلاحیت آنان در مرحله نهایی شورای محترم نگهبان تایید شده بود، تا پایان فرصت قانونی، ۴۵ داوطلب رسماً انصراف خود را ثبت نمودند.

خلیل رضایی در این زمینه افزود: با این توصیف ۱۱۸ نامزد انتخابات مجلس در استان باهم رقابت خواهند نمود و به فضل الهی مردم قدرشناس ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت سیاسی خود حماسه ای ماندگار با حضور حداکثری خلق می نمایند.

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز ۲ نفر کاندیدای نهایی شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha