دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اباذر سالاری

حوزه/ فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان گفت: گرامی‌می‌داریم این حضور حماسی مردم در انتخابات را که باعث ایجاد امید آفرینی هم در داخل کشور و هم باعث ایجاد موجی از امید در دل تمام آزادی‌خواهان جهان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان؛ اباذر سالاری صبح امروز با حضور خود در مسجد قدس بندرعباس ارای خود را در ساعات اولیه در صندوق رای انداخت و در حاشیه این مراسم اظهار کرد: امروز مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باری دیگر حماسه سازی می‌کنند.فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد:

سالاری با تاکید بر اینکه انتخاباتمان برای تمام مردم دنیا مهم است، گفت: همان گونه که حاج قاسم گفتند که جمهوری اسلامی حرم و باید از آن دفاع کرد امروز مردم بار دیگر با حضور خود از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا در همه صحنه‌ها در صف اول قرار دارند، تصریح کرد: خانواده معظم شهدا از ساعات اولیه در پای صندوق رای قرار گرفته‌اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به حماسه آفرینی مردم در ۲۲ بهمن خاطر نشان کرد: انتخابات امتحانی است که به لطف الهی مردم حضور پر رنگ در آن دارند و همان گونه که مردم پای نظام و انقلاب هستند مسئولان نیز باید قدر این مردم را بدانند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha