دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان

حوزه/استاندار سیستان و بلوچستان در اولین دقایق شروع فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آرای خود را در صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در اولین دقایق شروع فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آرای خود را در صندوق انداخت.

وی در حاشیه رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شعبه شماره ۴۶ واقع در مدرسه شهید بهشتی شهر زاهدان در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی بوده و حضور در این عرصه مهم سیاسی، امید به پیشرفت و توسعه کشور و این استان را به دنبال دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم همیشه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند، افزود: انتخابات یک وظیفه شرعی و الهی بوده؛ امنیت، توسعه، سربلندی و آینده روشن کشور مرهون حضور همیشگی مردم در صحنه‌های حساس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله انتخابات است.

کرمی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی اراده الهی بوده و آینده از آن اسلام است، تاکید کرد: حضور پرشور و مسوولانه مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی به ویژه پای صندوق‌های اخذ رای و استفاده از حق قانونی و تعیین کننده در شرایط فعلی مصداق کار جهادی است چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا با ایجاد اختلاف، ناامیدی، دشمنی و تحریم‌های اقتصادی، عظمت این حماسه باشکوه را تحت الشعاع قرار دهند اما بدون تردید حضور گسترده مردم امروز در انتخابات ۱۱ اسفند، مهر بطلانی بر نقشه های شوم دشمنان ایران خواهد زد.

وی تصریح کرد: هر قدمی که برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی بر می‌داریم خیر بوده و باعث خوشحالی دوستداران این انقلاب در سراسر عالم هستی می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین گفت: شرکت آگاهانه و با بصیرت با تکیه بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای انتخاب نمایندگانی شایسته، توانمند، مومن و انقلابی مسوولیتی بر دوش همگان است و باید در برهه حساس کنونی همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه انجام دهیم و از این طریق در جهت ساختن ایران قوی تلاش کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ ) در سراسر کشور آغاز شد. نامزدهای این انتخابات برای دستیابی به ۲۹۰ کرسی قوه مقننه و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha