دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حجت‌الاسلام صالحی گفت: امروز که روز انتخابات در کشور است را باید به ملت ایران به عنوان روز عید تبریک و انتخابات ثمره ایستادگی، خواست و عزم راسخ مردم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار داشت: تقوا یک جامه کرامت آفرین است که اگر بر تن فرد یا جامعه آراییده شود فلاح و سعادتمندی را به ارمغان خواهد آورد.

وی افزود: ١۴ اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد یک یادآوری بزرگ برای آحاد ملت ایران است تا توجه به نیازمندان و فقرا برای مسلمان یک اصل واجب است و نه یک تشریفات مستحب، لذا این روز را به هم مردم اهل خیر و دستگیری ایران عزیز و بویژه همه مجاهدان در مجموعه کمیته امداد تبریک عرض می‌کنیم.

امام جمعه خمیر با اشاره به ١۵ اسفندماه روز درخت کاری و منابع طبیعی، بیان کرد: همه ما باید بدانیم که درخت یک ضرورت مهم و استراتژک برای حیات بشر است و مردم باید به درخت کاری به یک فرهنگ نگاه کنند و هم درخت بکارند و هم از درختان حفاظت کنند.

حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: حقیقتا امروز که روز انتخابات در کشور است را باید به ملت ایران به عنوان روز عید تبریک گفت و انتخابات ثمره ایستادگی، خواست و عزم راسخ مردم است.

وی تصریح کرد: هر ملتی در دنیا برای آینده خود یک تصمیم بزرگ را خواهد گرفت، یا خود را مستعمره زورگویان خواهد کرد یا راه عزت و غرور را طی می‌کند و آینده را خود تعریف می‌کند.

خطیب نماز جمعه خمیر گفت: ملت مومن ایران سال ۵٧ تصمیم گرفت مدیریت کشور را شخصا بر عهده بگیرد خودش میدان دار اصلی اتفاقات باشد و نقش مردم در تاریخ عمر مبارک جمهوری اسلامی با همه دلایل مختلف قابل قیاس نسیت و هر کس که گمان می‌کند باید تغییر ایجاد شود باید پای صندوق رای بیاید.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه میعاد همه باورمندان به تغییر و بهبود شرایط عرصه انتخابات است، ادامه داد: نماینده ای که انتخاب می‌شود باید نگاه جامع و روشنی نیست به ظرفیت ها و مشکلات استان داشته باشد و نماینده انتخاب شده باید قدرت چانه زنی و جذب منابع را قوت بدهد.

وی اضافه کرد: قطعا کارکرد موفق مجلس وقتی تحقق کامل خواهد داشت که نمایندگان مجلس با روحیه ای انقلابی، ترجیح مصالح نظام و منافع ملی بر منافع شخصی و حزبی را در اولویت کاری خود داشته باشد.

امام جمعه خمیر خطاب به نمایندگان انتخاب شده،توصیه کرد: خاطرنشان کرد: امروز به هر نحوی برخی از شما توسط مردم انتخاب خواهید شد، نخست نتیجه هر چه شد به قانون و مردم احترام بگذارید و نتیجه را بپذیرید، ثانیا اگر انتخاب شدید این انتخاب را برای خود پایان راه ندانید بلکه شروعی برای عرصه خدمت و به دوش گرفتن بار سنگین تکلیف مردم برای خود قلمداد کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha