شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارزنده

حوزه / حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر اینکه مردم با تحقیق، به فرد اصلح رای دهند، گفت: لازم است تا نماینده‌ای را راهی مجلس کنیم که پیگیر دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد علی ارزنده امام جمعه ملایر امروز در حاشیه انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه مردم با تحقیق، به فرد اصلح رای دهند، اظهار داشت: لازم است تا نماینده‌ای را راهی مجلس کنیم که پیگیر دیدگاه‌ها و دغدغه‌های مردم در مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: در انتخابات نبایدآرمانی فکر کنیم، چرا که اگر آرمانی فکر کنیم، نخواهیم توانست به مقصد خودمان دست پیدا کنیم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه امروز نیز همانند دیگر صحنه‌ها شاهد حضور پرشور مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی هستیم، گفت: طبق گزارشات میدانی و اطلاعات رسیده، مردم حضوری پر شور داشته‌اند.

وی با دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات، یادآور شد: از مردم می‌خواهیم رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و هرچه زودتر در شعب اخذ رأی حاضر شوند.

حجت الاسلام ارزنده با اشاره به اینکه مردم به خوبی نقش خود را ایفا کردند، خاطرنشان کرد: امروز نوبت مسئولان است که در عرصه رفع مشکلات مردم وارد میدان شوند و با تمام توان خدمت کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha