پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 1141525
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۱
انتخابات قم

نوجوانی با تمثال شهید ابراهیم هادی، دختری با تصویر شهید حاج قاسم‌سلیمانی و مادری با عکس فرزند شهیدش. اینجا همه با عشق آمده بودند، یکی به عشق شهدا و یکی به خاطر امر ولی زمان رهبر حکیم و بصیر انقلاب.

به گزارش خبرگزاری حوزه، انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در دیار بانوی کرامت حضرت فاطمه‌معصومه(س) همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز در دو هزار و ۴۸۷ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

امروز مجاوران و زائران کریمه اهل‌بیت(س) به نیابت از امام‌خمینی(ره) و شهدای دفاع‌مقدس، مدافعان‌حرم، مدافعان امنیت و سردار دلها شهید حاج قاسم‌سلیمانی و به پیروی از فرمایش نائب‌الحجه حضرت امام‌خامنه‌ای عزیز و برای ایرانی آباد و سربلند، پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

همه آمده بودند، مرد و زن، پیر و جوان. آمده بودند تا ثابت کنند همچنان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام‌راحل، مقام‌معظم‌رهبری و شهدای والامقام ایستاده‌اند. آمده بودند تا بگویند پای ایران ایستاده‌اند. آمده بودند تا به دشمنان اسلام و انقلاب بفهمانند پای کار این نظام مقدس هستند.

طلبه، دانشجو و دانش آموز، رأی اولی‌های نوجوان، همه با اشتیاق آمده بودند. نوجوانی با تمثال شهید ابراهیم هادی، دختری با تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی و مادری با عکس فرزند شهیدش. اینجا همه با عشق آمده بودند، یکی به عشق شهدا و یکی به خاطر امر ولی زمان رهبر حکیم و بصیر انقلاب.

حرم مطهر حضرت فاطمه‌معصومه سلام‌الله‌علیها ساعتی قبل از شروع رأی‌گیری شاهد حضور مشتاقان و مردم بصیر و فهیم قم بود تا دوباره شاهدی باشد بر حماسه حضور و مشارکت حداکثری مردم شهیدپرور قم.

در این بین نوجوانی رأی‌اولی می‌گفت: آمده‌ام تا با رای خود دل رهبرم را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را خشمگین کنم. آمده‌ام تا دل شهدا و حاج‌قاسم و شهید همت را شاد کنم. دشمنان این حضور ما را ببینید و از غیض و خشم بمیرند.

سیده فاطمه‌زهرا موسوی می‌گفت: رأی من و نوجوانان هم سن و سال من خاری در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، همانطور که رهبرم فرمود آمدم تا به تکلیف شرعی و قانونیم عمل کنم.

روحانی جوانی در بین جمعیت گوشی به دست دوستانش را به انتخابات دعوت می‌کرد، وقتی از او پرسیدم استدلالش برای دعوت دوستانش چیست، می‌گفت: مهم‌ترین استدلالم این است که اگر من و شما در انتخابات شرکت نکنیم دشمنان این برداشت را می‌کنند که مردم ایران از این نظام دلگیر و خسته شده‌اند، و عدم حضور ما باعث شادی دشمنان و معاندان و افزایش دشمنی و تحریم و فشار اقتصادی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین محمدی‌پور می‌گفت: نگذارید دشمنان جمهوری اسلامی ایران با عدم حضور و حمایت ما دلشاد شوند، نگذارید دشمن این برداشت را بکند که مردم پشتیبان نظام و رهبری نیستند.

پیرمردی محاسن سفید از اولین رأی خود می‌گفت، از اولین باری که به جمهوری اسلامی ایران آری گفت. از شرکتش در انتخابات ریاست جمهوری و رأی به شهید رجایی، از رأی دادن در خط مقدم جبهه.

حاج صالح یوسفی می‌گفت: آمدم تا بار دیگر در سرنوشت کشورم دخیل باشم، دیروز در جبهه‌های جنگ و امروز در جبهه انتخابات. فرقی نمی‌کند، جنگ همان جنگ است فقط صحنه‌ها عوض شده‌اند.

سفارشش اما مهم بود، می‌گفت به خدای محمد(ص) شهدا یقه تک‌تک ما را خواهند گرفت اگر به ولایت و انقلاب پشت کنیم. می‌گفت تا آخر پای کار این کشور علوی و زهرایی ایستاده و از ما می‌خواست پای کار رهبری بایستیم.

اینجا همه با عشق آمده بودند. از گلدسته‌های طلائی حرم بانوی‌طاهره حضرت فاطمه‌معصومه سلام‌الله‌علیها صدای اذان بلند شد. یاد دیالوگ شهید چمران در فیلم "چ" افتادم، تا صدای اذان از گلدسته‌ها بلنده، ناامیدی گناه کبیره است. به امید ایرانی سربلند، به امید ایران سرافراز.

علی حسنی‌پور

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha