چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
استاندار یزد

حوزه/استاندار یزد با بیان اینکه امروز شاهد یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات طول تاریخ جمهوری اسلامی بوده‌ایم، گفت: این رویداد عظیم در کمال امنیت، سلامت و مشارکت مردم و با تلاش بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، فراجا بسیج و سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد با حضور در ویژه برنامه رادیویی انتخاب استان یزد حضور یافت و از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد.

استاندار یزد در این برنامه با اشاره به مشارکت پرشور مردم استان و کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار کرد: در حقیقت امروز هر آنچه از ملت ایران دیدیم زیبایی، وحدت، همدلی، انسجام ملی، بصیرت و عشق به وطن و اسلام بود.

مهران فاطمی با بیان اینکه امروز شاهد یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات طول تاریخ جمهوری اسلامی بوده‌ایم، گفت: این رویداد عظیم در کمال امنیت، سلامت و مشارکت مردم و با تلاش بیش از ۱۴ هزار نفر از عوامل اجرایی و نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، فراجا بسیج و سپاه برگزار شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های تمامی رسانه ها به ویژه مجموعه صداوسیمای مرکز یزد در راستای تحقق انتخاب آگاهانه مردم استان، تصریح کرد: اقدامات صدا و سیما به معنای واقعی جهاد تبیین بود و تمامی رسانه‌های استان از جمله مطبوعات، خبرگزاری ها و فعالان فضای مجازی نیز باعث رونق بیشتر انتخابات شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha