یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در پیامی از حضور حماسی مردم پای صندوق های رای قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در پیامی از حضور حماسی مردم پای صندوق های رای قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است: حضور حماسی و ارزشمند شما در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار شما مردم وفادار به انقلاب اسلامی رقم زده است. یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ روزی ماندگار و شکوهمند در حماسه آفرینی های شما در تاریخ این دیار ثبت و ضبط شده است، حرکتی آگاهانه و هوشمندانه که میثاق دوباره شما با آرمانهای والای امام راحل رضوان الله تعالی علیه و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و تجدیدپیمان با شهدای جاوید ایران اسلامی است.

بی تردید عنایات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و راهبری رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تقلید در این شرایط حساس، علما، فرهیختگان، و فرزانگان و حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و همه داوطلبانی که مشوق حضور مردم بوده اند در خلق این حماسه نقش آفرین بوده است. رای مجدد شما به اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف استان بوشهر در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، نشان از الطاف بی شائبه شما می دانم و امیدوارم در انجام این مسئولیت عظیم در جهت اعتلای نظام مقدس اسلامی و ایران مقتدر ایفای وظیفه نمایم.

از تمام دست اندرکاران انتخابات بویژه شورای محترم نگهبان، هیئت های اجرائی و نظارت، مسئولین استان، نیروهای محترم امنیتی، نظامی و انتظامی، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، اصحاب رسانه، رسانه ملی، ستادهای انتخاباتی و همه عوامل اجرائی و نیروهای مخلص انقلاب، کمال تشکر و قدردانی را دارم. در پایان رجاء واثق دارم که با عمل به منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی همه ارکان نظام و توجه به مطالبات مردم شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظام مقدس اسلامی و ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha