دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پیامی از حضور حماسی، آگاهانه و تکلیف مدار مردم استان و امت قهرمان ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در پیامی از حضور حماسی، آگاهانه و تکلیف مدار مردم این استان و ایران اسلامی در انتخابات ۱۱ اسفند تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

خداوند منان را سپاسگزارم که مردم، یکپارچه، مطیع امر رهبر و خواهان حق و عدالت با حضور حماسی، تکلیف مدار و وحدت آفرین خود و در عمل حماسه سیاسی را در انتخابات ۱۱ اسفند عینیت بخشیدند و بار دیگر به اسلام، انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام راحل(ره)، دست آوردهای هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهدا رأی دادند و صحه گذاشتند.

اینجانب این توفیق الهی و نمونه بارز ولایت پذیری و حق خواهی، مصداق بارز مردم سالاری دینی و دموکراسی اسلامی را به رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف و ولایت پذیر ایران اسلامی و به منتخبین ملت تبریک می‌گویم.

امیدوارم به یاری خداوند سبحان، هدایت‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری، دعای خیر مومنان، خانواده معظم شهدا و همه مردم و مسئولان، شاهد استمرار عدالت محوری، خیرخواهی، مهرورزی و رشد و تعالی و شکوفایی همه استعدادها و توسعه متوازن کشور پهناور ایران باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha