شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پیام قدردانی آیت الله علماء نماینده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری، از حماسه آفرینی مردم کرمانشاه

حوزه/ آیت الله علماء نماینده منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری، از حماسه آفرینی مردم کرمانشاه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله علماء منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، طی بیانیه‌ای از حضور پرشکوه و حماسی مردم کرمانشاه در انتخابات قدردانی کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللّه عزّوجلّ

با یاری خداوند منان و عنایات واسعه حضرت ولیعصر(عج) و رهبری مدبّرانه‌ رهبر معظم انقلاب آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، بار دیگر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای نو آفریدند.

بی‌تردید ۱۱ اسفندماه افتخار دیگری است بر سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

در این میان، نامزدهای که موفق به کسب اعتماد مردم شدند، نماینده همه مردم بوده و می‌بایست از همه ظرفیت‌ها در دفاع از حقوق مردم و عمل به وعده‌های خود تلاش وافر نمایند.

اینجانب به نوبه خود، ضمن تبریک صمیمانه به نامزدهای منتخب، به شکرانه این حضور حماسی لازم می‌دانم از همه اقشار مردم شریف و قدرشناس استان کرمانشاه، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت محترم، اصناف، دانشگاهیان، بازاریان، کارگران، صنعتگران، کارمندان، فرهنگیان، کشاورزان و ورزشکاران همینطور فرق و مذاهب اعم از شیعه، سنی، اهل حق، عشایر غیور، زن و مرد، پیر و جوان و از تمامی کاندیداهای محترم و فعالین عرصه سیاسی و نیز تمامی عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر نمایم.

ومن الله التوفیق

مصطفی علما

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha