شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام برهان قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ پیروز این انتخابات مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی بود که همیشه با تمام توان خود، پای نظام و و لایت خود مانده و بیست و پنج میلیون گلوله را نثار دشمنان این مملکت نموده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه، در یادداشتی با عنوان « حماسه حضور بیست و پنج میلیون گلوله در ۱۱ اسفند » آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«...إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْم حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنفُسِهِمْ...»

خدابه تبارک و تعالی در میان موجودات عالم بیشتر اختیار را به انسان اعطا کرده است و این اختیار در بسیاری از جاها فصل ممیز انسان و سایر موجودات دیگر خواهد شد.

انسان مختار کسانی هستند که در کنش های اجتماعی با بهره گیری از علم و عقل می توانند بهترین گزینه های زندگی خود را برای خود انتخاب کنند، یکی از جاهایی که انسان از این حق استفاده می کند لیله القدر انتخابات سیاسی است ، تعیین سرنوشت سیاسی و حقوقی و قانونی کشور حقی است که طبق قانون اساسی و دین مبین اسلام به تمامی ایرانیان داده شده است ، حالا که مردم ایران در انتخابات سال ۱۴۰۲ فصل زرین دیگری از این حضور و شعور را به منصه ظهور نشاندند،، ذکر نکاتی حایز اهمیت است:

مساله اول: بلوغ سیاسی مردم برای نشان دادن آرا در سال ۱۴۰۲ در خور تحسین و تمجید می باشد که با تمامی نارسایی ها که در مملکت موجود است و مشکلات اقتصادی گله بسیاری را در پی داشته است، اما همچنان پای کار نظام و انقلاب مانده اند.

مساله دوم دموکراسی از بلوک غرب است در تمام کشورهای دنیا تبلیغات پر سر و صدا و لعاب داری برای ایجاد دموکراسی از بلوک غرب به گوش می رسد، تنها کشوری که غرب با رأی دادن آن مخالف است و نمی خواهد مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و برای ممانعت از آن برنامه های میلیونی تدارک می بیند، انتخابات جمهوری اسلامی ایران است و این نشان از اهمیت حضور مردم و شناختن دشمن ذلیل در این عرصه را دارد.

مساله سوم: نا امیدی دشمنان داخلی و خارجی، از تغییر نظام و بر با رفتن هزینه ای هنگفتی است که در یکسال گذشته ، جهت نا امید کردن مردم از صندوقهای رأی داشتند.

مساله چهارم: رهبری داهیانه ، عالمانه مقام معظم رهبری(حفظه الله)، در مواجه با دشمنان است که بسیار به موقع و با « جهاد تبیین»، توانستند نقشه های دشمنان را از بین ببرند.

مساله آخر: پیروز این انتخابات مردم فهیم و ولایت مدار ایران اسلامی بود که همیشه با تمام توان خود، پای نظام و و لایت خود مانده و بیست و پنج میلیون گلوله را نثار دشمنان این مملکت نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha