دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت

حوزه/ رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه, سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پی ارتحال آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رحمه‌الله علیه) پیام تسلیتی را صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

خانواده محترم حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی (رضوان الله علیه)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام.

با احترام، ضایعه ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله محمد امامی کاشانی که عمر مبارک خویش را در مجاهدت برای ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سپری کرد، موجب تأثر و تاسف گردید.

برکات و ثمرات ناشی از سال‌ها همت و تلاش خستگی‌ناپذیر این عالم پارسا و فقیه وارسته در همراهی با امامین انقلاب اسلامی و جهاد خاضعانه و مومنانه در خدمت به انقلاب، دفاع مقدس و نظام اسلامی و گره‌گشایی از مشکلات و نیازمندی‌های مردم، تربیت شاگردان ممتاز، شخصیت استوار و راهنمای ایشان را برای همیشه فراروی ارادتمندان به مرجعیت و روحانیت معظم قرار داده است.

فقدان آن عالم خوش‌اخلاق، مهذب و مخلص را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان و مقلدین ایشان، بیت معظم‌له و بازماندگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن فقیه عالی‌قدر علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای یادگاران و بازماندگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌کنم.

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha