یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست بررسی آثار و اندیشه های علمی استاد سید علی شهرستانی

حوزه/ به همت مرکزآموزش وپژوهش کلام و معارف اهل بیت علیهم السلام و با همکاری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، نشست بررسی آثار و اندیشه های علمی استاد سید علی شهرستانی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به همت مرکزآموزش وپژوهش کلام و معارف اهل بیت علیهم السلام و با همکاری دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، نشست بررسی آثار و اندیشه های علمی محقق استاد سید علی شهرستانی با حضور اساتید، علما و فضلاِی حوزه و دانشجویان و فرهیختگان علمی برگزار می شود.

بر اساس این گزارش: این نشست علمی با ارائه و سخنرانی اساتید؛ دکتر عبدالهادی فقهی زاده در خصوص کتاب امیه النبی، دکتر مجیدمعارف در ارتباط با کتاب تاریخ حدیث و همچنین دکتر عابدین مومنی درخصوص کتاب مبحث فقه کلامی می باشد.

این نشست علمی پژوهشی در روزدوشنبه ۱۴ اسفند۱۴۰۲ از ساعت ۳۰/۹ الی ۱۲ در دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران ساختمان شماره ۲ طبقه سوم ، سالن شهید مطهری واقع در خیابان شهید مطهری ، نبش خیابان شهید مفتح خواهد بود
لینک حضور در این نشست https://www.skyroom.online/ch/csir.ut/ut
https://eitaa.com/kalamona_ir می باشد.

قابل ذکر است: استاد سید علی شهرستانی مولف قریب به پنجاه موضوع کتاب می باشد که هر کدام از این موضوعات در مجلدات زیادی به عربی و فارسی به چاپ رسیده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حمیدرضا IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    آیت الله سید علی شهرستانی آثار فاخر و محققانه ای دارد. نشست این گونه جلسات بسیار مفید است. ان شاالله به امید استمرار این گونه محافل