چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار پورجمشیدیان

حوزه/ سردار پورجمشیدیان گفت: دشمن تلاش کرد تا اختلاف بین مردم ایجاد کند اما با حضور گسترده اهل سنت و شیعه در صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان هر قوم به مجلس، دشمن دوباره شکست عظیمی را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)در مراسم بزرگداشت شهدای بدر و خیبر در حسینه ثارالله ارومیه اظهار داشت: دشمن در دوره انتخاباتی همه توان خود را به کار گرفت تا مردم را از شرکت در رای‌گیری باز دارد اما مانند همیشه ناکام ماند و شکست خورد.

وی ادامه داد: نمایندگانی که موفق شدند به مجلس شورای اسلامی بروند باید با مشکلات مردم و شهر خود مقابله کنند و در برابر رنج‌های مردم مهربان باشند.

وی گفت: دشمن تلاش کرد تا اختلاف بین مردم ایجاد کند اما با حضور گسترده اهل سنت و شیعه در صندوق‌های رای و انتخاب نمایندگان هر قوم به مجلس، دشمن دوباره شکست عظیمی را تجربه کرد.

سردار پورجمشیدیان گفت: عملیات خیبر و بدر یکی از پیچیده‌ترین عملیات نظامی در جهان بود و آذربایجان نقش مهمی در این عملیات داشت.

وی ادامه داد: در این عملیات جوانان بسیاری خود را برای این سرزمین و انقلاب فدا کردند تا از کشور محافظت کنند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در تشریح نحوه شهادت سردار مهدی باکری گفت: شهید مهدی باکری با تمام وجود در برابر دشمنان کشور مقاومت کرد و در آخرین لحظه نیز با گلوله‌ای که به پیشانی‌اش خورد به مقام شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha