دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
علی خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، در پیامی رحلت آیت‌الله امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی خیاط، در پیامی ارتحال آیت‌الله امامی کاشانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الصادق علیه السلام: إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ(الکافی،جلد ۱،ص۳۸)

ارتحال عالم ربانی و فقیه مجاهد حضرت آیت الله امامی کاشانی مایه تاثر و تالم گردید. این عالم انقلابی عمر با برکت خویش را چه در دوران پیش از انقلاب و چه پس از آن وقف خدمت خالصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود و منشاء برکات ارزشمندی در عرصه های اجتماعی، سیاسی و علمی برای جامعه اسلامی گردید که بی شک آثار معنوی این خدمات بی منت مایه علو درجات آن عالم اندیشمند در عالم معنا می گردد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه ، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خامنه ای حفظه الله تعالی، عموم حوزویان و روحانیت معظم، شاگردان ، ارادتمندان و بیت مکرم آن فقید سعید، از درگاه ایزد منان برای روح پاک آن عالم عامل همنشینی با اولیاءالله و برای بازماندگان و ارادتمندانش صبر و اجر مسئلت دارم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۳ اسفند ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha