یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رضا قاسمیان

حوزه/قاسمیان خاطرنشان کرد: مطالعه و کتاب‌خوانی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه آحاد جامعه برای ارتقای سطح دانش و بینش خود از آن بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، رضا قاسمیان ،دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره کتاب‌خوانی رضوی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: علاوه بر تبریک به منتخبان، از نامزدهایی که رأی لازم را کسب نکردند و با متانت و وزانت به نتیجه انتخاب مردم تمکین کردند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: این افراد سرمایه‌های انسانی و فکری استان هستند و باید از ظرفیت آن‌ها در سایر عرصه‌ها استفاده کرد.

معاون استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینکه بحران سطحی شدن، جوامع را تهدید می‌کند، تصریح کرد: مطالعه و کتاب‌خوانی، بهترین گزینه در مقابله با تزلزل ریشه‌ها است و آن‌هایی که بدون مطالعه وارد عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی می‌شوند، آبروی سیاست، اجتماع و اقتصاد را به مخاطره می‌اندازند.

قاسمیان خاطرنشان کرد: مطالعه و کتاب‌خوانی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و همه آحاد جامعه برای ارتقای سطح دانش و بینش خود از آن بهره ببرند.

در این مراسم ۱۲۹ برگزیده دوازدهمین جشنواره استانی کتاب‌خوانی رضوی در استان اردبیل با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع، معرفی و تجلیل شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha