یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اردوی 2 روزه نوجوانان آرمان مهدوی

حوزه/ حجت الاسلام کشوری نژاد، گفت: اردوی نوجوانان آرمان مهدوی، با حضور ۲ هزار دانش آموز تهرانی، در راستای آشنا کردن نوجوانان با شیوه سبک زندگی مهدوی به مدت ۲ روز در شهر مقدس قم برگزار شد.

حجت الاسلام علی کشوری نژاد، مسئول ستاد طرح شهید آرمان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، از برگزاری اردوی دو روزه نوجوانان آرمان مهدوی خبرداد و اظهارداشت: این اردو با هدف آشنا کردن نوجوانان با شرایط منتظران ظهور و شیوه سبک زندگی مهدوی، به مدت ۲ روز در قم برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اردو بالغ بر ۲ هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع متوسطه حضور داشتند، گفت: در نخستین روز از این اردو، نوجوانان تهرانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) حضور یافته و به زیارت آن حضرت رفتند.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان، با اشاره به دیگر برنامه های اردوی دو روزه نوجوانان آرمان مهدوی، بیان کرد: نوجوانان تهرانی، پس از زیارت حضرت معصومه(س) در مدارس مقطع متوسطه دوم و سوم اسکان پیدا کرده و در آنجا برنامه های آموزشی، تفریحی و تربیتی داشتند.

حجت الاسلام کشوری نژاد، اضافه کرد: در روز دوم این اردو، نوجوانان تهرانی، وارد مسیر پیاده روی حرم تا حرم شده و جلوه‌ای از نوجوانان آرمان مهدوی را شکل دادند.

وی ادامه داد: در این اردو تلاش شد تا نوجوانان زیارت اولی را به حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران ببریم که در روز دوم اردو و پس از اقامه نماز ظهر و عصر، عهدنامه نوجوانان آرمانی تهران، با امام زمان(عج) قرائت شد.

مسئول ستاد طرح شهید آرمان، در پایان گفت: یکی از اقدامات اصلی ستاد طرح شهید آرمان، توجه به مسأله تربیت دینی دانش‌آموزان است که بحمدالله این مهم با همکاری وزارت آموزش و پرورش در جریان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha