یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
انتخابات

حوزه/ صبوری و آینده‌نگری مؤمنانه مردم در بزنگاه‌های تاریخ‌ساز هماره راهگشا بوده و ضمن فراهم آوردن قدرت مشروع برای مسئولان، سدّی در برابر دشمنان کینه‌توز بوده است. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تشکر مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت انتخابات یازدهم اسفندماه۱۴۰۲ به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان قم

بار دیگر حضور شما در میدان حمایت از نظام اسلامی و مشارکت در تعیین سرنوشت خویش با استفاده از فرصت انتخابات یازدهم اسفندماه، حجت را بر دوستداران عزت ایران تمام و نقشۀ بدخواهان میهن را ناکام ساخت.

صبوری و آینده‌نگری مؤمنانه مردم در بزنگاه‌های تاریخ‌ساز هماره راهگشا بوده و ضمن فراهم آوردن قدرت مشروع برای مسئولان، سدّی در برابر دشمنان کینه‌توز بوده است.

خداوند متعال را بر نعمت حضور همدلانه مردم در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی شاکریم و حضور حماسی مردم شریف استان قم در پای صندوق‌های رأی را می‌ستاییم.

همچنین ضمن تشکر از همه کاندیداهای محترمی که با نیّت خدمتگذاری به مردم در عرصه انتخابات حاضر شدند، و تبریک و آرزوی توفیق برای بزرگوارانی که توفیق کسب اعتماد اکثریت آراء مردم را بدست آوردند، اعلام می‌دارد؛ تکالیف و مسئولیت‌های برآمده از این حضورها و اعتمادها، سرمایه ارزشمندی و امانت مهمی است که در برابر دیدگان و قضاوت مردم و آیندگان خواهد بود.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
اسفند۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha