دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان چهاربرج

حوزه/ حجت الاسلام جلالی گفت: در این جنگ نابرابر، پیروز نهایی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده و شکست‌خورده دشمنان داخلی و خارجی این ملت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام اصغر جلالی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان چهاربرج که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند ماه و تقدیر از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی، اظهار داشت: مردم ، بزرگ‌ترین برنده انتخابات بودند که با حضور شیرین خود در پای صندوق‌های رأی کام دشمنان را تلخ کردند و انتخابات تمام شد و باز هم پیروزی با مردم ایران بود و شکست و روسیاهی برای دشمنان ایران اسلامی باقی ماند.

وی گفت: در این جنگ نابرابر، پیروز نهایی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بوده و شکست‌خورده دشمنان داخلی و خارجی این ملت هستند. و بر اساس برآوردها کاهش مشارکت رقمی بین ۱۸ تا ۳۰ درصد بود و این به معنای آن است که این ظرفیت وجود دارد که ۳۰ درصد دیگر به مشارکت افزوده شود.

امام جمعه چهاربرج افزود: تلاش اقشار مختلف مردم، مسئولین و فعالان جبهه انقلاب در شکل‌گیری این مشارکت تأثیرگذار بود ولی این را می‌دانیم که همه اقشار از ظرفیت کامل خود برای جهاد تبیین استفاده نکرده و اقدامات تبیینی جدی هم بعضاً دیرهنگام بود و قطعا با تبیین وضعیت جهان امروز و مقایسه صحیح ایران اسلامی امروز با تراز جهانی، ملت آگاهتر شده و درصد مشارکت بالا خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ما نتوانسته ایم داشته های ایران اسلامی مان را به سمع و نظر مردممان برسانیم، ادامه داد: باید به مردم ایران اسلامی آفرین گفت که علی رغم همه تبلیغات شوم دشمن، در برابر آنان ایستادند و منتخبین خود را به مجلس فرستادند و آفرین بر مردم بصیر و فهیم و همیشه در صحنه چهاربرج که برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود افزوده و مشارکت بالای ۷۰ درصدی را خلق کردند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به اینکه بعد از مردم، نمایندگان مردم در مجلس دوازدهم است که باید وارد میدان شوند، افزود: امیدوارم مجلس جدید با رویکردی جدید در خدمت نظام و مردم باشد.

وی با تقدیر و تشکر از تلاش های نماینده مردم این شهرستان در مجلس یازدهم، اضافه کرد: اگر ورود برخی نامزدهای انتخاباتی به عرصه و گود انتخابات نبود، این حماسه چنین پر شور رقم نمی خودر و لذا آن ها هم پیروز هستند و در دید و نظر مردم از جایگاه بالایی برخوردارند و امیدواریم در کنار نماینده منتخب نیز بوده و برای آبادانی منطقه همفکری کنند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه شعبان و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: امام رضا(ع) راهکارهایی را برای استفاده از فیوضات ماه شعبان المعظم و آمادگی هرچه بیشتر برای ورود به ضیافة الله ماه مبارک رمضان بیان فرموده اند که از آن جمله می توان به دعا، استغفار، تلاوت قرآن، توبه از گناهان، اداء حق‌الناس و امانت‌ها،کینه‌زدایی از قلب، مراقبت از نفس و تقویت روحیه توکل به خدا اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha