دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
1000280122.jpg

حوزه/ مانور بزرگ جستجو و نجات دریایی با محوریت اداره کل بنادر و دریانوردی و با مشارکت دستگاه‌های مربوطه با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان برگزار شد.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان در رابطه با اجرای مانور دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اظهار داشت: برگزاری مانورها و تمرینات عملی به منظور دستیابی به حداکثر آمادگی و هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد بحران در هنگام بروز سوانح دریایی و به خصوص در ایام اجرای طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز برگزار شد، این مانور با سناریویی از قبل تهیه شده و برگزاری نشست‌ها و جلسات به مرحله اجرا رسید.

وی گفت: هدف از اجرای رزمایش‌ها و تمرینات، ارزیابی میزان آمادگی واحدهای دریایی و هوایی در شرایط اضطرار، کشف نقاط ضعف و قوت تیم‌ها و برنامه‌های اجرایی و بررسی زمان انجام جست و جو و نجات می‌باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال جاری بالغ بر ۴۰۹ مانور عملیاتی و دور میزی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شده که همه این مانورها بر اساس مخاطرات اولویت دار استان و براساس سناریوی قبلی و درون دستگاهی و بین سازمانی بوده است.

حسن زاده، ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی شرکت کننده در مانور، ابراز کرد: حضور جوامع محلی در این مانور از دیگر بخش‌های مهم و برجسته این تمرین بود.

برگزاری مانور بزرگ جستجو و نجات دریایی در استان هرمزگان

برگزاری مانور بزرگ جستجو و نجات دریایی در استان هرمزگان

برگزاری مانور بزرگ جستجو و نجات دریایی در استان هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha