یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ بلاغی گفت: تقابل تاریخی جبهه حق و باطل امروز میدان رسانه است و هرکسی که بتواند آن مفهوم را با زبان رسا و بروز بیان کند آن پیروز خواهد شد و وای به حال کسانی که نتوانند حقانیت خود را در این میدان حق نشان دهند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، محمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی شامگاه روز یک شنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: کسانی بودند که در طول تاریخ با خداوند عهد بستند و بر این عهد پایبند ماندند و این استواری آنها را به آن مقصدی که وجود داشت رساند.

وی افزود: شهدا جزو کسانی هستند که فضای شهدای صدر اسلام را ندیدند ولی در آخرالزمان این شمیم بیداری اسلامی را در دفاع مقدس و جبهه مقاومت را نشان دادند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم، یک عده‌ای به آن مقام قرب و لقا الله رساندند ولی یک عده‌ای مقدر شد که منتظر بمانند.

وی متذکر شد: این بخش انتظار، انفعال نیست، بلکه کسانی که در دوران انتظار هستند باید کنش انجام دهند و فعالیت کنند.

بلاغی ابراز کرد: کسانی که در عرصه رسانه و تبیین گری و روشن‌گری کار درست و تعالی‌بخشی را انجام می‌دهند و کار مقابله با جبهه باطل انجام می‌دهند، همین مصداق آیات خداوند هستند که برای رسیدن به لقا الله کار انجام می‌دهند.

وی گفت: تقابل تاریخی جبهه حق و باطل امروز میدان رسانه است و هرکسی که بتواند آن مفهوم را با زبان رسا و بروز بیان کند آن پیروز خواهد شد و وای به حال کسانی که نتوانند حقانیت خود را در این میدان حق نشان دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: از رسانه‌ها درخواست می‌کنم در این مقطع تاریخی اثربخشی داشته باشند، زیرا در غیراینصورت تاریخ، تمدن و اسلامیت و این دینی که نسبت به شهدا داریم را از دست می‌دهیم.

وی گفت: امسال رویداد کنگره ملی ده هزار شهید را میزبانی کردیم، ما در استان آذربایجان‌شرقی شهدای شاخصی داریم که از همه اقشار اعم از کارگر و روحانی داریم.

بلاغی گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران در این جشنواره شرکت کردند که آثار از لحاظ کیفی در سطح بالایی بود.

وی متذکر شد: امسال حرکت خوبی در جریان رسانه‌های استان داریم به طوریکه ۵۸۰ رسانه در سطح استان وجود دارد و همچنین کنشگری بسیار خوبی در موضوعات روز دنیا داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: از نقش‌آفرینی کم نظیر در برگزاری پرشور انتخابات اخیر نیز تشکر می‌کنم که کاری بزرگ انجام دادند، به طوریکه اگر امسال سه مولفه را در افزایش مشارکت در انتخابات را نام ببریم، حتما از اصلی‌ترین مولفه‌ها رسانه‌ها بودند.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی ثابت کرد که اگر فضای خوب برای رسانه‌ها ایجاد کنیم، انها همراه و مشارکت‌آفرین خواهند بود.

بلاغی اظهار کرد: بعد از دور دوم انتخابات، از رسانه‌های نقش‌آفرین در مشارکت‌آفرینی انتخابات قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha