یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گردهمایی مسئولین گروه‌های جهادی - تبلیغی حوزه علمیه تهران

حوزه/ همایش مسئولین گروه های جهادی - تبلیغی حوزه علمیه استان تهران در آستانه ماه مبارک رمضان وتعطیلات نوروز، در مجموعه ایوان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، همایش مسئولین گروه های جهادی - تبلیغی حوزه علمیه استان تهران در آستانه ماه مبارک رمضان وتعطیلات نوروز، در مجموعه ایوان ری برگزار شد.

در این مراسم که به همت دبیرخانه گروه های جهادی و معاونت تبلیغ مدیریت حوزه علمیه تهران تشکیل شد، مبلغان جهادی تهران گردهم آمدند و در خصوص مسائل، مشکلات و فرصت های آینده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران در این مراسم، تشکیل این جلسه را بسیار امیدوار کننده خواند و با اشاره به لزوم تداوم این جلسات بیان داشت: طلاب تهرانی در عرصه تبلیغ و امور جهادی ید طولایی دارند و بارهای سنگینی بر دوش دارند ولی متاسفانه آنطور که بایسته و شایسته است عملکرد آنها رسانه ای نمی شود و لازم است یک نمایشگاه دائمی از فعالیت های گروههای جهادی و تبلیغی تهران برقرار شود و همین امر بهترین انگیزه برای دعوت به حوزه و بهترین پاسخ به منکران عملکرد مفید حوزه و روحانیت است.

وی تشکیل این جلسه را مقدمه ای برای شکل گیری جلسات تخصصی تر و تبادل تجربیات خواند و گفت: لازمه فعالیت موثر و جلوگیری از موازی کاری تشکیل هیئت اندیشه ورز در کنار دبیرخانه گروه های جهادی و تبلیغی است.

لازم به ذکر است: حجج اسلام وکیل پور، مرادی و خوش چشم که از مبلغان جهادی فعال حوزه تهران هستند، به بیان تجربیات و خاطرات و مطالبات خود در این مراسم پرداختند و آمادگی خود را برای همکاری با دیگر جهادگران اعلام کردند.

در پایان مدیر حوزه علمیه استان تهران از مسئولین برخی گروه های جهادی برتر و همچنین همسران ایشان همه مسئولین گروه های جهادی با لوح تقدیر وهدایایی تجلیل و قدردانی نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha