دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
هاشمی

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی فرا رسیدن روز گرامیداشت شهدا را به خانواده های معزز شهدا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛حجت الاسلام هبت الله هاشمی،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی فرا رسیدن روز شهید را به خانواده های معزز شهدا تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

«بنیاد شهید،دستگاه عصمت و طهارت است» امام الخامنه ای(زیدعزه)

«بیست و دوم اسفندماه»، در مناسبت های تقویم رسمی جمهوری اسلامی، یکی از رویدادها و رخدادهای بزرگ تاریخ است که عموم جامعه را به تعظیم و کرنش در مقابل مردان آسمانی فرا می خواند.

روز شهید و روز بزرگداشت مقام شهید،شکوهمندترین میعاد واقعی ملت با شهیدان است.

درک ما، شعوری غیر حضوری از «واقعه ای است»که راه را برای سعادت بشریت می گشاید،ادراکی خاص و نزدیک که روایتش، دل را با واقعیت گره میزند و شهود را میهمان دیدگان می کند.

و چه عیار عظیمی در این روز پنهان است که آغاز و حلول«ماه مبارک رمضان»را به تمام مسلمانان جهان نوید می دهد.

این معجزه ی«روز شهید»است که نامش شروعی می شود بر«طهارت دل»و«اخلاص در عمل».
اینک در این ازدحام شور و شوق و اشتیاق،«نجوایی»دل های مشتاق را به معبود فرا می خواند تا بگوید:تمام انبیاء و ائمه الهی به مقام شهید احترام می کنند و ما نیز،در امتداد این مسیر روشن و پاک به راه و رسم شهیدان افتخار می کنیم.

در این«روز الهی» با شهیدان والامقام بیعت می کنیم که راهشان را با معرفتی عمیق ادامه دهیم و پشتیبان ولایت امر مسلمین و اهداف نورانی امام راحل باشیم.
«روز شهید»را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)، جانشین صالحش وخانواده های معظم شهیدان تبریک می گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha