شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / همایش تجلیل از مربیان امور تربیتی ومبلغین امین با حضور مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارزش عالم و علم در اسلام فراوان است علما پایه گذار تربیت اسلامی بودند و اکنون جا دارد ارزش آنها را بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در همایش تجلیل از مربیان امور تربیتی و مبلغین امین مدارس آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد گفت: تربیت فلسفه بعثت انبیای الهی بویژه نبی گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم است ایشان درباره اینکه چرا تمام حمدها برای خداست؟ گفتند؛ اول پاسخ این چراها ربوبیت خداست چون خدا رب است و دوم این است که تربیت علاوه براینکه زحمت دارد بلکه یک امر تدریجی است و شما مربیان تربیتی در جریان واسطه های مختلف تربیتی پناهگاه خوبی برای دانش آموزان و تربیت صحیح آنان هستید. ایشان اذعان کردند هرآنچه در حوزه ارزش ها در انقلاب اسلامی داریم مدیون زحمات مربیان تربیتی هست.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی خاطرنشان کرد: مربیان پرورشی به عنوان هدایت دهندگان و راهنمایان، یکی از عوامل اصلی در تعیین سمت تربیتی اخلاقی و تحصیلی دانش‌آموزان هستند و برای تربیت و پرورش نسل های آینده نقشی اساسی را ایفا می‌کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: خانه و مدرسه زمانی می توانند رسالت آموزشی و تربیتی خاص خود را به نحو مطلوب انجام دهند که هر یک شناخت تربیتی کافی داشته باشند و نقش تربیتی خاص خود را با بصیرت ایفا کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد:انجمن اولیا و مربیان که در جهت رشد و آگاهی پدران و مادران و دست اندرکاران تعلیم و تربیت در مدارس گام بر می دارد، باید در تعلیم و تبیین نقش های تربیتی خانه و مدرسه اهتمام ورزد

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: ارزش عالم و علم در اسلام فراوان است علما پایه گذار تربیت اسلامی بودند و اکنون جا دارد ارزش آنها را بدانیم‌

وی ادامه داد: امروز باید بدانیم یک سرباز چه وظیفه ای دارد، اگر توانستیم یک سرباز را به خوبی بشناسیم می‌توانیم به عنوان سرباز عرصه تعلیم و تربیت انجام وظیفه کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری از مربیان پرورشی خواست با رفتار و عمل خویش نقش الگویی خود را در تربیت دانش آموزان به خوبی ایقا کنند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha