دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان در لرستان در پیامی روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در پیامی فرا رسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت مقام شامخ شهدا را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بسم رب الشهداء و الصدیقین»

زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

خلعت زیبای شهادت پاداش مردان و زنان مومنی است که خالصانه به درگاه الهی مهمترین سرمایه خویش را در راه آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دینی تقدیم کردند و عزت و افتخار آفریدند.

شهدای والامقام بعنوان مشعل‌ داران پیروزی و آزادی و استقلال کشور حق عظیمی بر گردن ملت ما دارند و امنیت و آرامش امروز ما مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با پیروی از سیره حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی‌ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و نام خود را در تاریخ جاودانه کردند.

سربلندی و پشتوانه حقیقی هر کشوری سرمایه انسانی است که برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های والای سرزمین خود حاضر به ایثار و فداکاری بوده و آرامش، امنیت و اقتدار را برای هموطنان خود به ارمغان آورده اند.

۲۲ اسفند سالروز تأسیس نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نهادی که به فرموده امام راحل عظیم الشأن، افضل نهادها است و وظیفه خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را دارد، و بعنوان یک نهاد پیشرو در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همواره اقدامات مؤثری را انجام داده است، که لازم است بر کیفیت خدمات رسانی خود در حد و اندازه‌ای که شایسته این عزیزان است افزوده گردد.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی، و گرامیداشت یاد و خاطره ۶۵۵۶ شهید استان لرستان این روز را به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آنان، و مجموعه خدوم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان تبریک عرض نموده، امید است که ان شاءالله در پرتو عنایات الهی، و ادعیه خاصه حضرت ولیعصر«عج» و رهنمودهای حکیمانه مقام مقام عظمای ولایت و مرجعیت حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» بیشتر از گذشته در مسیر پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و میهن اسلامی و راه پرافتخار شهدا موفق و پیروز باشید.

«سید احمد رضا شاهرخی»
۲۲ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۱ رمضان ۱۴۴۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha