یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست روحانیون پدافندشرق کشور

 حوزه/نشست هم اندیشی روحانیون منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با حضور رئیس عقیدتی سیاسی این منطقه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، امروز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه،درنشست هم اندیشی به نقش روحانیون در امور فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی روحانیون در سطح منطقه دارای گستره فراوانی بوده و در زمینه های مختلفی اجرا می گردد که نقش روحانیون در این خصوص از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: روحانیون باید نسبت به ارزیابی فعالیت های انجام شده،اقدامات لازم را در سطح کوی سازمانی منطقه انجام دهند و در جهت اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی های مدونی را به منظور هر چه بهتر شدن برنامه های آموزشی و تربیتی انجام دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور ضمن قدردانی از زحمات روحانیون فعال در امور قرآنی و اشاعه فرهنگ نماز در سطح کوی سازمانی این منطقه، اظهار کرد: با عنایات خداوند متعال اقدامات ارزنده ای در راستای اشاعه فرهنگ نماز، قرائت، تفسیر و حفظ قرآن صورت گرفته است .

وی ادامه داد:ایجاد فضاهای فیزیکی و زیبا سازی نمازخانه ها، برگزاری منظم جلسات شورای اقامه نماز استان و همچنین نشر محتوای فرهنگی و تبلیغی با موضوع نماز و مهدویت و برگزاری کارگاه های اعتقادی و مذهبی در بین کارکنان پایور، وظیفه و خانواده ها ازجمله اقدامات روحانیون در این منطقه بیان کرد.

در ادامه این نشست، پیرامون استفاده ازظرفیت روحانیون جهت برگزاری کلاس‌ های آموزشی مختلف در سطح منطقه و هم چنین برنامه های متنوع فرهنگی در ماه مبارک رمضان تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha