شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: گفتمان امام و رهبری را در بین مردم ترویج کنید و گفتمان امامین انقلاب را در مجلس تعقیب کنند و تبدیل به قانون کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با تسلیت سالروز ارتحال جانسوز حضرت خدیجه (س)، اظهار داشت: این بانو سهم بزرگی به گردن امت دارد و در طول ۲۵ سال در سخت ترین شرایط همراه پیامبر (س) بود و باید مردم با زندگی او بیشتر آشنا شوند.

وی به ویژگی‌های حضرت خدیجه از زبان پیامبر اسلام (ص) پرداخت و افزود: حضرت خدیجه(س) مظهر زیبای و معرفت زیاد، و صاحب نظر در مسائل بود و در میان زنان پاکدامن ترین زن زمان خود بود و حیا و عفت داشت و باید الگوی بانوان ما باید قرار گیرد.

خطیب جمعه بندرعباس ادامه داد: او مروت داشت و ثروت خود را فدای رسول الله کرد و علاقه پیامبر به خدیجه بی نظیر بود و پیغمبر (ص) می فرماید: من پیامبر نسبت به حضرت خدیجه عاشق بودم و از خدا خواستم روز قیامت خدیجه در کنار من باشد و نهایت عشق رسول الله است و جهان اسلام نباید حضرت خدیجه(س) و عظمت او را فراموش کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگر اضافه کرد: آغاز سال نو یک بیداری است در دل های ما انسان ها، و برای ما بسیار مهم است، و همچنین طبیعت دوباره زنده می شود و طراوت و جوانی در عالم بوجود می آید.

وی توصیه کرد: در ایام تعطیلات نوروز از رانندگان می خواهم هم مراقب خودتان باشید و هم سرنشینان زیرا که آمار تلفات جاده ای دل انسان را می آزارد و جشن و شادی ما را موجب به غمگینی می کند و در این ایام با پلیس همکاری داشته باشید و در زمان رانندگی احتیاط کنید و از سبقت غیر مجاز و ناهمگون دوری کنید.

امام جمعه بندرعباس با تشکر از نیروی انتظامی گفت: این مردان و زنان سخت کوش بخاطر آسایش و مراقبت از مردم آسایش خود را فدا کردند و شما نیز همکاری داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با توصیه به نمایندگان در روزهای شروع مأموریت خود، گفت: گرفتار دعوا و نزاع ها نشوند و مراقب اخوت و همدلی ملت و عامل اخوت باشید، و از منافع ملی بویژه امنیت ملی دفاع کنید و برای حل مشکلات مردم تاثیر گذار باشید و در بین مردم باشید و ارتباط خود با مردم را تقویت کنید.

وی ادامه داد: برای حل مشکلات مردم با قوای سه گانه هماهنگ باشید و برای مبارزه با فساد و حل مشکلات به نخبگان جامعه توجه کنید و از طرح های آنان استفاده و مشکلات را از زبان نخبگان بشنوید.

امام جمعه بندرعباس به آسیب های حلقه اول در بین نمایندگان اشاره کرد و گفت: تنها به حلقه اول خود توجه نکنید و همه مردم را حلقه اول بدانید و نور چشمی ها را کنار خود قرار ندهید و نظرات رهبری و سیاست های ایشان و سایر منابع بالادستی را در همه زمینه ها بررسی و قانونمند کنید و در راستای خدمت رسانی گام بردارید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: نمایندگان باید گفتمان امام و رهبری را در بین مردم ترویج و در مجلس تعقیب کنند و تبدیل به قانون کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha