شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ز

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه داعش با گرفتن سوریه دختران عراق را به کشورهای خارجی صادر کرد یاد آورشد:۴۰۰ هزار دختر از سرتاسر دنیا در حال حاضر در آلمان برده جنسی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره «ترنم بیداری»شب گذشته همزمان با گام دوم انقلاب و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در راستای معرفی و تبیین مفاهیم انقلاب، معرفی وقایع و حوادث انقلاب برای نسل نونهال، نوجوان و جوان، با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و جمعی از مسئولان در تالار شهر فرهنگ سرای مهر شهرداری این شهر برگزار شد.

این جشنواره در بخش‌های سرود، نقالی و پرده‌خوانی با موضوعات انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت و انتظار و همچنین تعالی خانواده و در بخش ویژه نماز، قرآن و عترت به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان در این مراسم به جنگ بین شیطان و پیامبراکرم (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: پیامبراکرم (ص) طبق آیه قرآن می فرماید، من همه را می خواهم ببرم بهشت عبد خدا تربیت کنم، ولی شیطان می گوید من همه را می خواهم به جهنم ببرم.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه جنگ ابلیس الان یک طرف امام زمان (عج) و طرف مقابل تمام دنیای شیطانی غرب و هالیوود است ابراز داشت: اسلام پدر و مادر را در خانه محترم می داند، ولی هالیوود و غرب می گوید به جای ازدواج زن و مرد باید دو تا مرد و یا دوتا زن با هم باشند.

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان با بیان اینکه اسلام برای حیا، عفاف و حجاب اهمیت قایل است ولی هالیوود غرب به دنبال ترویج بی حیایی و بی عفتی می باشد گفت: غربی ها می گویند اگر یک کسی برای هم پاشیدگی زندگی زن و شوهری آمد شما هم خیانت کن.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه سرود و نقالی جشنواره«ترنم بیداری» برای کمک به پیامبراکرم(ص)در جبهه حق می باشد یاد آورشد: باعث افتخار است که مضامین انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت، مهدویت، انتظار و سرود جشنواره«ترنم بیداری» کمک به پیامبراکرم(ص)در جبهه حق می باشد .

منتخب مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان با بیان اینکه هالیوود امام زمان(عج) را یک مرد خشن جلوه می دهد در حالی امام زمان(عج) ما مهربان است گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی برای حفظ ارزش های دینی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) در مقابل داعش ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه داعش با گرفتن سوریه دختران عراق را به کشورهای خارجی صادر کرد یاد آورشد:۴۰۰ هزار دختر از سرتاسر دنیا در حال حاضر در آلمان برده جنسی هستند.

امام جمعه کاشان به توصیه هفت گانه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و یاد آورشد: نوجوانان و هنرمندان برای تقویت ارزش های دینی و جبهه حق، علم، اخلاق، عزت و سبک زندگی دینی بیانیه گام دوم انقلاب را در لابلای هنرشان بیاورند.

انتهای پیام./

۴۰۰ هزار دختر در آلمان برده جنسی هستند

۴۰۰ هزار دختر در آلمان برده جنسی هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha