یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ با آغاز ماه مبارک رمضان و طبق سنوات گذشته ، گروه های مختلفی از مبلغین به مناطق مختلف کشور، از سوی دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی قدس سره اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه, با آغاز ماه مبارک رمضان و طبق سنوات گذشته گروه های مختلفی از مبلغین به مناطق مختلف کشور، از سوی دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی(ره) اعزام شدند.

حضور در مناطق محروم و آسیب دیده و مناطق مشترک از اولویت های این اعزام ها میباشد که در طول چندین سال فعالیت ثمرات و نتایج بسیار درخشانی را در آن مناطق ایجاد کرده است.

مبلغین اعزامی از فارغ التحصیلان موسسه دارالزهراء سلام الله علیها تحت اشراف دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی قدس سره می باشند که تخصص های علمی و مهارت های کاربردی را در این موسسه فرا گرفته و با اجرای فعالیت های متنوع تبلیغی، باعث استقبال مردم خصوصا قشر جوان و نوجوان از برنامه های دینی در آن مناطق شده اند.

از مزیت های این گروه ها فعالیت همسران مبلغین در میان بانوان است و تمام مبلغه های اعزامی(همسران مبلغین) نیز در واحد خواهران موسسه دارالزهراء سلام الله علیها آموزش های لازم برای فعالیت های تبلیغی را گذرانده اند و نقش مهمی در رساندن احکام و معارف دینی به بانوان بر عهده دارند.

از دیگر فعالیت های مبلغین، رسیدگی به امور خانواده و معیشتی نیازمندان و پیگیری امور عام المنفعه در مناطق است که تجهیز خانه های عالم، تکمیل بنای مساجد، رسیدگی به امور درمانی و دارویی، کمک به ازدواج آسان جوانان برخی از این اقدامات می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha