شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محفل دختران

حوزه/ اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها همزمان با ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هفت عنوان برنامه شامل دورهمی دخترانه طوبی، نوروز معصومانه، محیصا، محفل دختران بهشتی، اردوی یک روز خوب یک حس خوب، کلاس‌های تقویت درسی و پویش‌های متوع در کانال معصومانه را برای دختران در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با توجه به همزمانی بهار طبیعت و بهار قرآن ویژه برنامه‌های متنوعی را برای بانوان و دختران نوجوان در نظر گرفته است.

*دورهمی دخترانه طوبی

دورهمی دخترانه «طوبی» حلقه‌های قرآنی دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۷ سال است که با اجرای مسابقه، معما و قرعه‌کشی روزانه فیش افطاری تبرکی و جوایز نفیس قرآنی همراه است.

این دورهمی دخترانه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۷:۴۵ در رواق معصومانه واقع در بالکن شرقی شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

*نوروز معصومانه

از دیگر برنامه های امور فرهنگی خواهران برای بهار طبیعت «ویژه برنامه نوروز معصومانه» است که در آن برنامه‌های فرهنگی و معارفی شامل سکانس آیه‌ها، رفاقت ماندگار (معرفی و مسابقه کتاب) و با من بگو (میزمشاوره) انجام می‌شود.

این ویژه برنامه از ۲۳ اسفند تا ۱۳ فروردین همه روزه از ساعت ۲۰ الی ۲۳ در صحن امام رضا علیه السلام، مقبره پروین اعتصامی برگزار می شود.

*محیصا

عنوان ویژه برنامه محفل دختران بهشتی در ایام ماه مبارک رمضان« محیصا» است که برای دختران ۱۲ الی ۱۷ سال هر هفته پنجشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ در سالن امام خامنه ای در صحن صاحب الزمان (عج) برگزار می شود و یک دورهمی دوستانه و شیرین ویژه دختران نوجوان است.

*محفل دختران بهشتی

دورهمی متفاوت و جذاب دختران ۱۲ الی ۱۷ سال است که روزهای پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۸ در صحن امام هادی علیه السلام، شبستان حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود و این محفل مناسبتی ویژه برنامه‌های شاد و معارفی را برای دختران نوجوان در مناسبت های خاص برگزار می‌کند.

*اردوی یک روز خوب یک حس خوب

«اردوی یک روز خوب یک حس خوب »از دیگر برنامه‌های امور فرهنگی خواهران برای دختران نوجوان همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن است که تجربه‌ی یه روز خوب اردویی و انتقال یه حس خوب روشنی از اهداف برگزاری این اردوی یک روزه در حرم بانوی کرامت برای دختران نوجوان است.

دختران نوجوان علاقه‌مند برای ثبت نام در اردوی «یک روز خوب_ یک حس خوب» می‌توانند از طریق لینک https://astanehmehr.amfm.ir/rozekhob_heskhob/ در این برنامه اردویی که مخصوص دختران ۱۲ الی ۱۷ سال است ثبت نام کنند.

*برگزاری رایگان کلاس های تقویت درسی

همچنین امور فرهنگی خواهران آستان مقدس فاطمی در ایام عید نوروز و عید رمضان از برنامه درسی دختران نوجوان نیز غافل نبوده و کلاس‌های تقویتی رایگان ویژه دانش آموزان پایه هفتم تا دهم در روزهای پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۴ در حرم حضرت معصومه(س) برای دانش آموزان برگزار می کند.

*کانال معصومانه

اضافه بر این کانال معصومانه پاتوق مجازی دختران نوجوان و مربیان دغدغه‌مند است که با عضویت در این کانال به آدرس @masumaneh می‌توانند از برنامه‌های امور فرهنگی خواهران به صورت مجازی و غیر حضوری بهره‌مند شوند.

همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه‌های رواق معصومانه می‌ توانند با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس گرفته و با کارشناسان‌ امور فرهنگی خواهران در رواق معصومانه در ارتباط باشند.

اجرای ۷ ویژه برنامه رمضانی دخترانه در حرم مطهر بانوی کرامت

اجرای ۷ ویژه برنامه رمضانی دخترانه در حرم مطهر بانوی کرامت

اجرای ۷ ویژه برنامه رمضانی دخترانه در حرم مطهر بانوی کرامت

اجرای ۷ ویژه برنامه رمضانی دخترانه در حرم مطهر بانوی کرامت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha