شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقدیر از برگزیدگان طلاب و روحانیون

حوزه/ مدیر مرکز شاهد و امور ایثارگران حوزه های علمیه در راستای تحقق تکریم و تقدیر از برگزیدگان جشنواره جایزه ملی ایثار، با حضور در منازل این عزیزان با همراهی مسئولین استان از این عزیزان تقدیر و تکریم به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هر ساله با فرا رسیدن ماه های اسفند و فروردین که مصادف با هفته بزرگداشت شهدا و صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) برای اجرای طرح شاهد است سرآغازی برای رویش و طراوت در پبوستان عشق به علم و دانش برای ایثارگران بوده و زمینه ی سازی میثاقی است و فرزندان شاهد و ایثارگر و جویندگان علم و دانش بر مبنای آن عهد می بندند در کنار یکدیگر برای کسب علم و فضیلت مجاهدت کنند.

این میثاق و نم نم بارش قطرات دانش و طراوت نسیم روح انگیز آن برای شکفتن غنچه های اندیشه ی انسانهای به انتظار نشسته در پگاه میلاد طرح شاهد، چه زیبا و شعف انگیز است. هدف اصلی از برگزاری چنین جشنواره مهمی که از سال ۹۵، هر ساله برگزار می شود، ایجاد رقابت مثبت تحصیلی و تحرک و انگیزه آموزشی در میان عزیزان شاهد و ایثارگر است که در دل خود به ارزیابی دستاوردهای ارزشمند اجرای طرح شاهد در ۵ دستگاه آموزشی نیز بپردازد و سالانه با شناسایی و تجلیل از چهره های موفق در این عرصه ، آنها را به عنوان الگوه های مطلوب به جامعه معرفی می نماید.

در هشتمین جشنواره جایزه ملی ایثار از حوزه های علمیه سه نفر که دو نفر از حوزه علمیه خواهران و یک نفر از حوزه علمیه برادران می باشد امتیاز لازم برای تقدیر و تکریم به جشنواره کشوری راه یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در راستای تحقق تکریم و تقدیر از برگزیدگان جشنواره جایزه ملی ایثار، با حضور در منازل این عزیزان با همراهی مسئولین استان از این عزیزان تقدیر و تکریم به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha