شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جشنواره

حوزه/ برگزیدگان جشنواره تولیدات رسانه‌ای «انتخاب خوب» با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اختتامیه جشنواره تولیدات رسانه‌ای «انتخاب خوب» با محوریت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین آرش رجبی به میزبانی مرکز مدیرت حوزه‌های علمیه خواهران کشور در قم برگزار و برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره به همت معاونت فرهنگی‌ و تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران کشور و با هدف ترغیب و تشویق طلاب به تولیدات محتوایی فاخر و اثرگذار، ایجاد فضای پرشور و شعور انتخاباتی، کمک به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انجام شد.

جشنواره در دو بخش تولیدات هنری شامل داستان، فیلم، پادکست، پوستر، شعر، عکس و گرافیک و تولیدات میدانی شامل تریبون آزاد، سخنرانی و انتشار هشتگ انتخاب خوب برگزار و به نفرات اول تا سوم هر رشته تندیس جشنواره و هدایای ارزنده‌ای اعطا شد.

در این جشنواره سمانه مشهدی از استان البرز در بخش انتشار هشتگ، مریم حمیدیان از استان اصفهان در رشته پادکست، معصومه سعیدی‌صبور از استان همدان در رشته پوستر، اکرم فصاحت از استان همدان در رشته داستان، سمیه ابراهیمی از استان سمنان در رشته عکس، مژگان رسولی‌تیتان از استان البرز در رشته فیلم و ریحانه رفیعی از استان اصفهان در رشته گرافیک حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای‌ پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha