یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نمایشگاه قرآن

حوزه/ دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه سازمان عقیدتی سیاسی اجا، از نزدیک در روند فعالیت ها و برنامه‌های قرآنی آجا قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران؛ همزمان با افتتاح سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران، و آغاز به کار غرفه قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی اجا، دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از غرفه های مختلف نمایشگاه قرآن با حضور در غرفه سازمان عقیدتی سیاسی اجا، از نزدیک در روند فعالیت ها و برنامه‌های قرآنی آجا قرار گرفت.

سرهنگ میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی اجا در این بازدید ضمن تشریح آخرین برنامه های قرآنی آجا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در راس این تلاش‌های قرآنی قرار داد.

دکتر اسماعیلی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های قرآنی ارتش، و با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رییس ساعس آجا به بازدید ازبخش های مختلف غرفه قرآنی سازمان عقیدتی سیاسی اجا پرداخت.

شایان ذکر است: غرفه سازمان عقیدتی سیاسی اجا، امسال نیز ضمن حضور باشکوه در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آخرین دستاوردها و موفقیت‌های خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha