شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
پورذهبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی گفت: نیروهای نظامی در کشور برای ملت ایران مایه امنیت و آرامش هستند و این نیروها با دل و جان خویش حافظ جان مردم هستند، بنابراین امنیت کنونی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در دیدار با فرماندهان سپاه بیت المقدس که به مناسبت آغاز سال جدید برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان انسان‌هایی اخلاق مدار و با معنویت و با تقوا بودند، بنابراین امیدواریم بتوانیم راه این بزرگان را ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به نقش سپاه در کشور به ویژه در استان کردستان، عنوان کرد: نیروهای نظامی به ویژه سپاه بیت المقدس، زمینه امنیت و آرامش را در این استان مهیا ساخته است.

وی افزود: نیروهای نظامی در کشور برای ملت ایران مایه امنیت و آرامش هستند و این نیروها با دل و جان خویش حافظ جان مردم هستند، بنابراین امنیت کنونی جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بیان کرد: خوشبختانه سپاه در بحث امنیت در کردستان کارهای بسیار بزرگ و قابل تقدیری داشته و در سال گذشته شاهد این مهم در کشور و کردستان بودیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: امیدواریم دولت سیزدهم با تلاش و کوشش بیشتر زمینه آرامش و آسایش مردم را فراهم آورد، بنابراین مسئولان باید برای پیشرفت جامعه همواره تلاش کنند و کارهای خوبی که سرانجام داشته‌اند را به عنوان الگوی خویش قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی یادآور شد: در سایه امنیت می‌توان زمینه‌های پیشرفت و توسعه در استان کردستان را به وجود آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha