یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حرم مطهر حضرت بی‌بی حکیمه(س) در گچساران

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: از روز بیست و هفتم اسفند سال ۱۴۰۲ تاکنون پنج هزار نفر از بارگاه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، اله کس نجیبی فرد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران روز جمعه با اعلام خبری مبنی بر اینکه از روز بیست و هفتم اسفند سال ۱۴۰۲ تاکنون پنج هزار نفر از بارگاه بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) بازدید کردند، افزود: این زائران از کهگیلویه و بویراحمد، استان های سراسر ایران و کشور عراق برای زیارت بارگاه بی بی حکیمه (س) به گچساران آمدند.

وی بیان کرد: همزمان با تحویل سال نو یک هزار نفر در حرم حضرت بی بی حکیمه (س) حضور داشتند.

نجیبی فرد تاکید کرد: در زمان حاضر ۶۰ نیروی خدماتی در قالب ستادهای نوروزی در حرم بی بی حکیمه (س) در حال خدمات رسانی به زائران هستند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران اظهار کرد: این نیروها در قالب تیم های بهداشتی، پزشکی، فرهنگی و سایر خدمات به زائران پذیرایی می کنند.

نجیبی فرد ادامه داد: رواق های طبقه دوم، یک اردوگاه گردشگری و چند خانه مسافر در روستای بی بی حکیمه از جمله زیرساخت های اسکان زائران در حرم بی بی حکیمه (س) است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: تلاش برای پذیرایی مطلوب از زائران با همکاری دستگاه های اجرایی این شهرستان از نیمه دوم اسفند ماه آغاز شده تا زیرساخت هایی مانند اسکان، روشنایی،آب آشامیدنی و سایر امکانات فراهم شود.

حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه (س) در ۸۰ کیلومتری شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha