شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سعیدی و شورای شهر قم

حوزه/ تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه هر دستگاه و شخصی وظیفه و حدودی دارد و باید حدود خود را بشناسد، گفت: این حدود وظایف باید به دیگران هم ابلاغ شود و این اطلاع‌رسانی تکلیف مردم را با این دستگاه و یا فرد مسئول مشخص می‌کند و انتظارات و توقعات از او بالا نمی‌رود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری قم که روز گذشته در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد اظهار کرد: هر چیزی علت و سببی دارد و خداوند پرهیز می‌کند که چیزی را بدون سبب و علتش فراهم کند، ازاین‌رو کارها باید به‌تدریج و گام‌به‌گام محقق شود.

وی با بیان اینکه هر دستگاه و شخصی وظیفه و حدودی دارد و باید حدود خود را بشناسد، گفت: این حدود وظایف باید به دیگران هم ابلاغ شود و این اطلاع‌رسانی تکلیف مردم را با این دستگاه و یا فرد مسئول مشخص می‌کند و انتظارات و توقعات از او بالا نمی‌رود.

امام‌جمعه قم با بیان اینکه عدم معرفت به حدود و وظایف یکی از لغزشگاه‌های برخی دستگاه‌ها و مسئولان است، گفت: نتیجه این عدم معرفت و حرکت در غیر مسیر تعیین شده این شده که هم انتظارات و توقعات مردم بالا رفته، هم ترک فعل اتفاق افتاده و هم کسی پاسخگو نیست.

وی یکی از کارهای خوب و مهم اعضای شورای شهر را شناخت حد و حدود خود و عمل بر اساس آن دانست و گفت: افرادی که برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست‌جمهوری هم انتخاب می‌شوند باید وظایف و حد و حدود فعالیت خود را بدانند و به مردم هم ابلاغ کنند تا انتظارات از آنها بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارند باشد.

آیت‌الله سعیدی گفت: کسی که تمام توان خود را بری کار گذاشته و مدت‌ها است عملکردش خوب بوده را نباید به‌خاطر یک مشکل که دارد کنار گذاشت، زیرا هر فرد ممکن است مشکل و ایرادی داشته باشد، ولی نباید به‌خاطر یک ایراد تمام عملکردش زیر سؤال برود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید مواظب اطرافیان خود هم باشند، گفت: بازتاب عملکرد اطرافیان از جمله خانواده، بستگان و همکاران در کار ما هم تأثیر دارد و مردم هم حواسشان باشد که همه کارهای فرزندان را به‌ پای پدر و مادر ننویسند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha