شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
چهارمین کنگره بین المللی امام رضا و علوم روز

حوزه/ همزمان با سال «جهش تولید با مشارکت مردم» چهارمین کنگره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و علوم روز توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، چهارمین کنگره بین‌المللی امام رضا(ع) و علوم روز در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گرفته است، توسط دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

این رویداد بین‌المللی در محورهای مختلف علوم مبتنی بر سیره و تعالیم عالم آل محمد(ص) از جمله اقتصاد، مدیریت، جامعه‌شناسی، سیاست، حقوق، پزشکی و سلامت، ارتباطات، امنیتی، هنر، معماری و شهرسازی و همچنین بخش ویژه امام رضا(ع)، علوم تربیتی و روانشناسی برگزار خواهد شد.

پژوهشگران و علاقه‌مندان تا ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۳ مهلت‌ دارند تا مقالات خود را به این کنگره ارسال نمایند. اختتامیه کنگره نیز چهارشنبه، ۸ اسفندماه سال جاری، برگزار می‌شود.

اطلاعات بیشتر و روزآمد کنگره در پایگاه اینترنتی آن به نشانی www.science.imamreza.ac.ir در دسترس پژوهشگران و علاقه‌مندان سیره اهل‌بیت(ع) است. دبیرخانه کنگره با رایانامه science@imamreza.ac.ir و تلفن ۰۵۱۳۸۰۴۱ داخلی ۳۱۲۰ یا شناسه @Science_imamreza۱۴۰۲ در پیام‌رسان ایتا آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی مراجعه‌کنندگان است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha