یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نشست شورای زکات گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه کمک به محرومان بیان کرد: اگر یک سامانه جامع در کمک رسانی‌ها به محرومان ایجاد و همه کمک‌ها یکپارچه باشد توزیع کمک‌ها به محرومان عادلانه و مناسبت تر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی پیش از ظهر امروز در نشست شورای زکات شهرستان گناوه با تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: یکی از وظایف ما به عنوان مبلغان دینی در بیان احکام و جهاد تبیین، موضوع احکام و واجباتی است که بیش از همه در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته است.

امام جمعه گناوه افزود: در آیات قرآن کریم هر کجا به نماز سفارش شده بلافاصله خداوند موضوع زکات را نیز بیان می‌فرماید.

وی با بیان این که ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است و یکی از عوامل رحمت الهی پرداخت زکات است، تصریح کرد: تبیین و بیان اهمیت موضوع زکات و احکام مربوط آن وظیفه همه ما است.

امام جمعه گناوه بیان کرد: آمار و ارقام پرداخت و موارد مصرف زکات باید به صورت شفاف به جامعه اطلاع رسانی شود تا مردم با اعتماد بیشتری در این امر مشارکت، کمک و همراهی کنند.

حجت‌الاسلام رکنی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم در بحث زکات مدیریت و راهبری وجوه جمع آوری شده است.

وی گفت: مردم و خیرین شهرستان گناوه همواره در کار خیر پیشگام و پای کار هستند و انتظار می‌رود در این زمینه نیز مانند همیشه همکاری و کمک کنند.

امام جمعه گناوه با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه یکپارچه کمک به محرومان بیان کرد: اگر یک سامانه جامع در کمک رسانی‌ها به محرومان ایجاد و همه کمک‌ها یکپارچه باشد توزیع کمک‌ها به محرومان عادلانه و مناسبت تر انجام خواهد شد و افراد نیازمند بیشتری نیز تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha