یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شریف لک زایی

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: برای این که بر مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی غلبه کنیم، یکی از الزاماتش این است که توان و ظرفیت عظیم مردم را به شکل حداکثری پای کار بیاوریم.

دکتر شریف لکزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به الزامات تحقق شعار سال ابراز داشت: با نگاهی به اصول قانون اساسی و کلام امام و رهبری به خوبی درمی یابیم که مردم در نظام جمهوری اسلامی دارای جایگاه و نقش بسیار مهمی هستند و آن چه مهم است این که از این ظرفیت عظیم به درستی در مسیر اهداف نظام و انقلاب استفاده کنیم.

وی افزود: در واقع چنانچه مسئولان به دنبال رفع و یا کاهش مشکلات فرهنگی، اجتماعی و به ویژه اقتصادی و معیشتی هستند می بایست بر پایه اصول مصرح قانون اساسی و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب از ظرفیت و توان مردم حداکثر استفاده را داشته باشند.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت: به لطف الهی در کشورمان از حیث منابع نیروی انسانی در وضعیت بسیار خوبی هستیم چه آن که جوانان تحصیل کرده، توانمند و غیور بسیاری در کشورمان به فعالیت می پردازند که بهترین پشتوانه برای رشد و توسعه کشور و غلبه بر مشکلات محسوب می شوند.

وی اظهار داشت: آن چه شایسته و بایسته ایت این که قدر این فرصت ها و نعمت هایی که داریم را بدانیم و با تکیه بر توان داخلی و البته تعامل مطلوب با دنیای خارج به دنبال حل مشکلات به خصوص در عرصه اقتصادی باشیم و با جهش تولید و بهره گیری از ظرفیت مردم در این زمینه به دنبال حل مشکلات معیشتی مردم هم باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha