یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ ناصر ابوشریف گفت: قلوب ملت های مسلمان با فلسطین است ولی به خاطر دولت های بسیار ضعیفشان قادر به حمایت از فلسطین نیستند ما می دانیم که قلب اهل قرآن با فلسطین، و مقدسات و مسجدالاقصی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: امت اسلامی بیش از دو میلیارد مسلمانند و یک چهارم بشریت را تشکیل می دهد و آنچه که ما از آنها خواستاریم این است که اگر از حداقل امکانات هم استفاده می کردند، می توانستند مسئله فلسطین را حل کنند.

وی ادامه داد: قلوب ملت های مسلمان با فلسطین است ولی به خاطر دولت های بسیار ضعیفشان قادر به حمایت از فلسطین نیستند ما می دانیم که قلب اهل قرآن با فلسطین، ومقدسات و مسجدالاقصی است ولی دولت ها بزرگترین مانع این جریان انسانی به سمت فلسطینی ها هستند.

ابوشریف با تاکید بر اینکه ملتها نیازمند تغییر واقعی و انقلابی هستند، افزود: ملتها نیازمند تغییر واقعی و انقلابی هستند همانطور که در ایران این تغییرات در زمان انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، بدون این تغییر واقعی، شرایط مردم تغییر نمی کند. قلب مردم مصر با فلسطین است، اما دولت تا زمانی که گذرگاه رفح را باز نکند مردم نمی توانند کاری انجام دهند، قلب مردم کشورهای حیطه خلیج فارس نیز با فلسطین است ولی دولتهای آنها حتی اجازه کمک به مردم فلسطین را نمیدهند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین جایگاه ملتها را ستودنی عنوان کرد و اظهار داشت: جایگاه حکومتها ودولت های اسلامی اسفبار است و حتی برخی از آنها با رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین همکاری می کنند، بنابراین اهل قرآن باید روش واقعی را برای تغییر وضعیت ملت فلسطین در پیش بگیرند که با کمک گرفتن ازرویکرد قرآن شرایط ملتها را تغییر دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha